dinsdag 21 december 2010

Beter ten halve gekeerd.........

WOUDRICHEM - Advocaat Arno van Kessel trekt zich terug van de kandidatenlijst van de PVV voor de Provinciale Staten van Brabant.

De in Woudrichem wonende Van Kessel werd vorige week maandag in Gilze en Rijen nog gepresenteerd als kandidaat-gedeputeerde voor de PVV.

Van Kessel zegt dat hij er pas na de presentatie van de kandidatenlijst achter kwam hoeveel uren het werk voor de provincie hem zou gaan kosten. "Ik dacht een uur of tien, maar ik heb me nu door een goede kennis laten verzekeren dat het er zeker twintig zijn. En zoveel tijd kan ik er simpelweg niet aan besteden, daar heb ik het veel te druk voor met mijn advocatenkantoor. Ja, het klopt dat we dit beter hadden moeten onderzoeken, dat verwijt maak ik ook mezelf. Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald."

(Bron: Brabants Dagblad)

1 opmerking:

rob alberts zei

PVV-ers blijven bij mij vraagtekens oproepen.
Om over de selectiemethode van de PVV maar te zwijgen.
Bezorgde groet uit Amsterdam-ZuidOost