vrijdag 19 maart 2010

Meevaller

Naast tegenslag op persoonlijk terrein is er ook positief nieuws. De voorbereidingen voor de anti-kolencentrale demonstratie in de Eemshaven, volgende week zaterdagochtend, lopen als een tierelier. Het persbericht is uitgegaan en wordt, naar het zich laat aanzien, goed opgepikt. Havenstad FM uit Delfzijl heeft mij gevraagd om morgen aan een live-radio uitzending mee te willen werken. Door het gehannes met mijn voet ga ik niet naar Delfzijl maar doe ik hieraan telefonisch mee. Wel jammer hoor want een uitzending rechtstreeks uit de kroeg had mij wel wat geleken. Ik kan echt uitkijken naar een dergelijk leuk sfeertje. Voor nu geldt: niet klagen maar dragen!
Ander goed nieuws is dat Thilo Hoppe, Bondsdaglid voor de Grunen, ook komt spreken. Daarnaast brengt hij nog een zelf gecomponeerd IJsberenlied ten gehore. Iedereen mag meezingen, hoor! Nadeel was wel dat de Duitstalige affiche en emailflyer weer moest worden aangepast. Dat viel mij zwaar de afgelopen dagen en heb het dan ook net voor dit bericht op mijn weblog voor elkaar gebokst.

Geen opmerkingen: