woensdag 31 maart 2010

Mooi klaar mee!

Het is een mooie actie geweest in de Eemshaven, afgelopen zaterdag. Maandag moest ik het bekopen. Ik had al een kuurtje antibiotica achter de rug maar mijn voet bleef enigszins opgezwollen. Ik had voor het weekend alweer 2 dagen volledig gewerkt en voelde ik mij minder rillerig als de dagen daarvoor dus dacht dat ik eigenlijk de hele wereld al weer aan kon. De actiedag viel mij fysiek zwaar tegen maar na een zondagje rust, maandag toch weer in de auto gestapt om te gaan werken. Wel eerst even langs het ziekenhuis voor controle van die kl... voet. Verder ben ik dus niet gekomen.

De antibiotica via de pillen was dus niet goed aangeslagen en tja.., meneer Folkerts, nu moet u even blijven want we gaan het via de bloedbaan proberen. Infuus dus. Kuurtje 7 dagen, tel uit je winst. Na de Paasdagen weer naar huis, verwacht ik.
Mieke heeft gelukkig mijn laptopje meegebracht en via een zeer zwak draadloos netwerk (de enige zonder versleuteling) kan ik nu met de buitenwereld communiceren, mijn tweets er uit gooien en als ik geluk heb mijn email binnenhalen. Versturen is mij nog niet gelukt. Nou, je bent er maar mooi klaar mee!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, en ik ben er ook mooi klaar mee!

Mieke

Anoniem zei

ah wat skeer