zaterdag 3 april 2010

Oost west, Thuis best.

Gisterochtend zijn er nogmaals twee buisjes bloed bij mij afgenomen en indien onderzoek uit zou wijzen dat de ontstekingswaarden wederom waren gezakt, dan mocht misschien het infuus er uit. In de middag was het zover, de dokter was tevreden en inderdaad ik mocht losgekoppeld worden. Aangezien het infuus de enige reden was om in het ziekenhuis mijn medicijnen toegediend te krijgen, was het logische gevolg dat ik ook naar huis mocht. Onderop mijn voet voelde het nog niet al te jovel maar mijn voet was zichtbaar minder dik, dus Mieke opgebeld die toch al zou komen voor het bezoekuur, om aan te kondigen dat ik weer met haar mee terug zou gaan. Vandaag weer lekker wakker geworden in mijn vertrouwde omgeving. Nog niet helemaal het mannetje en met een kuurtje antibiotica voor 7 dagen nog wel even aan huis gekluisterd maar het begin is er weer. Oost west, thuis best!

Geen opmerkingen: